Lördag

Sitter och dör lite. Av tråkighet. Orkade inte ta tag i dagen så det blev en lugn kväll hemma idag- dög ett tag..

Tog en rejäl sovmorgon idag iaf innan jag åkte in till stångebro och såg på lillebrors match. Senare hämtade vi min hm beställning som kommit men de va väl inget att hurra för i den ändå. Sen åkte vi hem, åt min favvorätt. Resten av dagen har jag stannat här hemma och knappt rört mig. Hade två planer inför dagen 1. städa rummet 2. läsa ut låt den rätte komma in. Varken plan ett eller två är avklarade eller ens påbörjade, illa.  Kul och bra lördag, hej! Jag har gjort nya planer inför imorgon, fler planer dessutom. Upp till bevis.

PUSS


(saknar mitt blonda hår liiite, därav bilden..)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0