Keep on walking

Hey! Jag va ju och red igår o nu har jag en häst som jag ska sköta två ggr i veckan typ. Nóttfari heter den tror jag.. Men islandshäst är de iaf och det ska nog bli braa :)

Senare mot kvällen åkte jag, pappa och didrick till ishallen. Didrick va "puckpojke" så vi fick ståplatsbiljetter. Helvete vad de suger att stå upp men kul att lhc vann :) Djurgårdsklacken var ju underhållande i sig.. sicket folk de finns asså!   Vi plockade sedan upp Timmy på hemvägen så resten av kvällen bestod av filmmys, shutter island som sög. Hade förväntningar på den filmen men den va ju bara psyk.

Idag vaknade vi sent och lite senare åkte timmy hem. Då började jag göra ordning mig lite sen åkte jag ut till tornby. Där mötte jag upp mamma och köpte ridkläder, heh måste ju ha nytt nu :)

Nu ska jag sova, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0