Like a star you played it so well

Dagen har pendlat upp och ner i humör. Jag kan helt enkelt inte ta det bra hur jag än försöker. Det tynger verkligen ner en.

Pluggandet till halv tre inatt resulterade en väldigt trött o seg dag men det kändes ändå som att provet gick ganska fint, vi får väl se när resultatet visas. När jag kom hem vid femtiden ville jag bara lägga mig o sova men jag höll mig vaken o ska satsa på att somna snart. Lagade iaf pannkakor och bacon, satte mig vid tvn och ungefär där har jag spenderat kvällen. Mormor kom också så har varit lite social mot henne. Imorgon kommer lite mer släkt från mammas sida för att fira mig i efterskott. På kvällen kanske det blir lite fika med en del av 9e? På lördag ska farmor och farfar bjuda ut mig, pappa och didrick för att fira mig och även pappa som också fyllde för ett tag sen. Presenter presenter presenter (Y) 

Nu duschen sen sängen!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0