Love turns the whole thing around

Nu är det inte långt tills jag blir sjutton ju! Verkligen inget speciellt med åldern 17 men nu blir jag det iaf, lite senare än de flesta andra dock. Synd att det inte är 18 redan nu bara. Hemskt som daniel sa till mig förra italenskan " aha, men då missar du ju hela sommarn ute på krogen då" o jaa de gör jag väl om man inte kan ta sig in.. Det suger ju rätt hårt faktiskt men de finns väl även andra som fyller senare än september så det ska/måste ju funka!
Lider av en fökylning och nackspärr vilket gjorde skoldagen rätt jobbig så jag valde att gå hem efter lunchen. Eller hem o hem, jag träffa mamma på stan o pekade ut lite födelsedagspresenter lite snabbt först. Här hemma har jag tagit det lungt för att försöka må lite bättre inför imorgon. Imorgon kan man ju inte ligga hemma sjuk liksom :)
Ha det fint! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0