22 september

Hej där! Det var ett tag sen men så blir det när man inte har lust eller ork för att skriva. Jag borde väl inte sitta här nu heller eftersom jag har massor att plugga till men som alltid skjuter jag upp det till sista dagen ändå.

Vaknade upp med Timmy vid min sida vilket alltid är lika mysigt :) Vi kom senare iväg till vidigsjö där i stort sett alla tvåor på katedral skulle orientera. Jag sprang med Sandra o vi va ju grymmma. Sprang inte efter folk eller så, nejnej :) Åkte för att äta o duscha hos Timmy och sedan vidare till skolan för at få reda på att vi endast hade en lektion kvar. Skönt! Resten av kvällen spenderas framför en tråkig engelska-bok (som ska va utläst på torsdag) och framför tvn. Det funkar. Hörs då!


Låt värd att lyssna på förresten! Sister hazel - your winter

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hhaha sjuuukt grymma!!!

2009-09-26 @ 11:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0