På stora biblioteket

Känner mig dålig nu. Mitt, gabriels och henriks trafikantarbete ska va inlämnat om ett par timmar och jag började för ungefär en och en halv timma sen. Jag var på hockey igår och kom hem sent vilket ledde till at jag inte orkade börja då som det var tänkt. Sitter nu på stora biblioteket och skriver, har väl kommit hälvvägs nästan så det går okej men jag känner att jag fastnat nu. Jag har alltså sjukanmält mig från skolan och ska bara på sista lektionen och lämna in denhär skiten. illa men nrjs webbradio är min räddare just nu! I KNOW YOU WANT ME , YOU KNOW I WANT YAAAA            pussisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

JASSÅ! BLOGGA HINNER DU. MEN ATT SKRIVA 2 SIDOR ARBETE HINNER DU INTE MED!?

2009-10-09 @ 22:26:29
Postat av: Denise

Anonyma Gabbe! men lugn bara lugn, jag satte ju ihop saken + lite av inledning och egna kommentarer. Glöm inte det. Sen kommer min del av redovisningen äga fettttt :)

2009-10-11 @ 00:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0