Good times

Hej där! jag skrev ett inlägg precis innan vi drog till sthlm men det publicerades tydligen inte. Men måste bara säga att dagarna i stockholm blev riktigt lyckade! Vi bodde hos min morbror som bor tillsammans med sin tjej mitt inne i stan vilket va riktigt nice. När vi kom upp på onsdagskvällen efter en seg tågresa fick vi reda på att det var bord bokat på restaurang så ganska snabbt gick vi ner till den. Där bjöds vi på god mat och efterrätt.

På torsdagen var det då dax för shopping för mig och mamma. Klockan halv elva befann vi oss i första affären och vid sex gick vi ur sista så det blev en heldag på stan verkligen vilket var supermysigt :) Hittade faktiskt mkt! Tog sedan tåget hem vid halv sju och väl framme i Linköping blev det bara hem o packa om väskan innan jag drog mig till timmy för att spendera natten där :)

Idag kom min lillebror hem efter att vart borta en vecka på hockeyträningsläger och sen kom även faster med familj hit så jag åkte hem ganska tidigt för att träffa dom lite. Imorgon tänker jag försöka orka med en runda på stan innan jag och didrick drar till timmy på kvällen, :)

Nu ska jag straxt sova iaf! Godnatt sötisar


Saknar frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0