Onsdag

Tja! Slutade 10.50 idag efter ett prov som vi inte ska prata om och en filosofilektion. Gött kan man tänka men nej för jag, sandra och josefin var tvungna att stanna kvar i skolan o skriva våran matteanalys som tillslut blev klar halv 4 efter allt krångel. Tog en tripp in till stan och hittade lite kläder jag skulle köpt om jag hade pengar. Var försvann alla mina födelsedagspengar? Men lite har jag tänkt inhandla imorgon :) Sedan mötte jag upp farfar och vi åkte o hämta didrick i ishallen. Nu hemma och har ångest över uppsatsen som ska va inne på fredag men jag har inte börjat.

Imorgon blir det slapp dag i skolan. Sex och samlevnad står nämligen på schemat! Sedan ska jag, farfar och morfar på lhc-frölunda (?) på kvällen. Didrick ska va "puckpojke" så då passade vi på lite.

Nu blire snart sängen, lider av sömnbrist. love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0