Helg

Tja! Länge sen sist och så blir det ibland :) tänker inte berätta om mer än helgen men den har iaf innehållt tidiga mornar, vingåker, kollat match, spelat match osv. Åkte till vingåker i lördags med Timmy och hans mamma vilket va skoj. Jag lyckades som vanligt slösa massa pengar även att jag inte köpte något vettigt egentligen. Idag var det upp tidigt för att kolla på min brors första seriematch i innebandy. Matchen slutade 13-3 till dom så de va väl ingen direkt spännande match direkt. Sen blev de snabba ryck hem från norröping för att hämta fobollsväskan och åka vidare till mjölby där jag skulle spela den sista seriematchen för i år. Vinst där med 5-2 vilket var helt okej. Slutade trea i flick div 1 så vi ska väl va nöjda.(delad tvåa kan man ju säga men pga äcklig målskillnad på 4 points så blire ju trea! håller ju inte att kolla sånt..) Imorgon åker mamma till frankrike och pappa till norge. Frankrike skulle jag väl inte tacka nej till inte men skolan är ju såå viktig så de går ju inte nejnej..  Farfar ska va barnvaktis o de blir ju skööj, mysfarfar :)   Förresten! är nu mer brunett om någon missat det. sköj de med ju


Jag va brun en gång ja - Utomlands nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0