underbar morgon

Sjukaste morgonen i mitt liv (nästan)!  Går upp som vanligt, ovanligt trött dock men de har inte med saken att göra. Gjorde ordning mig, åt frukost osv. Kollar på klockan och känner att det helt plötsligt är bråttom till bussen så skyndar det sista och hoppar på cykeln. En vidrig vind gjorde det extremt jobbigt att cykla o de tog extra långt tid men jag cyklade på snabbt ihopp om att inte missa bussen. Väl framme när jag ska parkera cykeln så ser jag bussen komma. Det ledde till panik så jag bara kasta cykeln och började springa med min redan höga puls. Sprang ett steg, sprang två steg och tänker va fan, något är fel! Jag kollar ner på mina klackskor och ser att ena inte är en klacksko längre. Kollar bakom mig på marken och just där ligger min 10 cm höga klack. Hela klacken har alltså ramlat av. Ser bussen köra förbi och jag bara står där utan klack. Det var bara att plocka upp min kastade cykel och köra hem i den äckliga vinden igen och ta bussen 1 timma senare. Om jag inte får ett par nya klackisar precis likadana ska jag stämma scorett för dom va fan inte billiga! nu överdrev jag dock, stämma var att ta i men jag vill ha likadana ju.

Annars så har dagen vart rätt okej. När jag slutligen kom till skolan fick jag reda på att jag fick mvg på trafikantprovet vilket höjde humöret ett snäpp :) Borde plugga nu som vanligt men jag har blivit seriöst beroende av facebookspel,galet. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0