Tisdag

Tjeena :) Igår var det byte av iv som gällde och jag har numera hantverksorientering på ljunkan. Va svinnervös eftersom jag inte hade ngn jag kände från klassen eller så men när jag kom dit visade det sig att en från mitt lag hade det och öven Ida :) Det verkar va jättelsappt och passar mig utmärkt! Igår schamponerade vi håret på varandra och på fredag ska vi göra hårinpackningar på varandra.

Idag va de segis dag i skolan med tråkiga lektioner, fick tillbaka två prov och det va hyffsade resultat som jag är nöjd med. Sista lektionen va de religionsprov och det var med all säkerhet ett av de värsta proven som skrivits av mig. Sjuuukt svårt även att jag pluggat relativt mkt. Inte mina frågor helt enkelt och inte heller mitt ämne.

Nu sitter jag hos Timmy och kom hit för ett par timmar sen. Vi skulle ha pluggat massor av matte eftersom vi har ett stort prov imorgon, men de blev inte så mkt plugg då. Ska försöka ta tag it nu sen ska vi sova. Imorgon är det vaccinering mot svinis som står på schemat halv nio och jag är rädd. jag är övertrött och ska plugga matte, kommer gå toppen, puss


Blir eventuellt skidresa på sportlovet och jag längtar faktiskt trots att jag inte är en hejjare på skidor, men de ska jag allt bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0