Let's make out in the middle of the street

Tja! Superkass uppdatering av mig men så blir det ofta. Skolveckan över och jag har levt på värktabletter inprincip hela veckan men nu börjar det äntligen gå över. I går tog jag en skön sovmorgon och när jag kom till skolan var det bara två lektioner kvar. Slutade tio över ett och då gick jag o jossan till stan en snabbis. Hittade ett linne, jeans (som jag ska lämna tillbaka dock), sjal och ett par hårspännen. Sen hem för att vänta på timmy som kom lite senare. Kvällen bestod av våfflor, idol, film och pussar :)

Nu har Timmy åkt hem och jag ska snart hoppa in i duschen. Klockan 5 ska jag åka till Carro där även Natti är. Vi ska käka och göra ordning oss innnan resten av folket senare droppar in. Kul kväll kommer det bli! :)

Imorgon är det träning 10.00 på ljunkan, inte allt för sugen men måste känner jag..

 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0