Helg

Min helg har varit lugn och bra om man helt tänker bort det med Alice. Imorgon får vi förhoppningsvis svar på vad det är för för sjukdom hon har och jag har fortfarande kvar mitt hopp om att det inte är så farligt som vi misstänker! 

Fredags kom jag hem lite innan sex efter att ha haft dubbelpass på iv;t, och jag tonade faktiskt håret :) Kvällen spenderades hemma. Kollade på idol och tog det lugnt med familjen. Lördagen var även den lugn men de va då vi fick reda på att det eventuellt är väldigt dåligt med alice så dagen blev rätt dyster. Dock var jag på promenad med frida vilket var trevligt och fick mig på andra tankar :) Klockan åtta träffade jag Timmy på stan där vi först tog en fika innan han senare bjöd mig på bio. Vi såg filmen 2012 vilket var en bra film. Det blev en mysig kväll i biosalongen  :)

Idag har det vart tidig träning för min del. Åkte sen och kollade på didricks innebandymatch där de slog västervik. Sen åkte hela familjen av ren lathet till ikea och åt mat där. Sen var det ju fotboll på tv som jag självklart satt bänkad framför sen senare paradise hotel.    Vart en väldigt lugn helg som sagt och det passade mig perfekt.

Nu ska jag läsa igenom papprena till provet en sista gång innan jag ska sova :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0