Helgen

Helgen va helt okej, blev dock inte så mkt sömn så undeerbart med två studiedagar nu :)

Blev efter många om och men att åka till Häfvet i fredags med Jossan och Annie. Vi va först här hemma och fixade oss o sådär innan vi vid nio tog bussen in till stan. Där gick vi runt lite innan vi väl gick in i lokalen på strandgatan. Till en början sög det rent ut sagt men efter ett tag när mer vettigt folk kom blev de helt okej :)  Kaos blev de när jag skulle hämta ut jackan eftersom alla inne på festen skulle göra de precis samtidigt så fick stå och trängas i en kö i närmare en timma. Det ledde till att jag missade sista bussen hem till Timmy. Som tur var så var det ju fler som skulle till lambohov så jag, fralla, martin, oliver och en till kille tog taxi och var framme vid 3. Kröp ner under täcket med Timmy då :)

 

   Lördagen blev de upp tidigt för att timmy skulle jobba. Jag hänge med dit ett tag för att sedan ta bussen hem till mig. Där blev de bara att packa om väskan för att åka till morfar i småland. Släktmiddag stod på schemat och resten av dagen och natten spenderades där med godis, tv och kortspel. Trevligt faktiskt!

Söndagen blev ännu en tidig uppgång för mig då jag och mamma gav oss ut o red. Det var nästan ett halvår sen nu jag satt på hästryggen så de va kul. Saknat det lite då jag kom fram till att jag ridit i mer än 8 år sammanlagt. Så att galloppera upp för alla uppförsbackar va riktigt härligt igår :)  Innan vi åkte hem till linköping igen hann vi med att hälsa på farmor och farfar en stund med. Resten av kvällen va de bara mys med Timmy!

Nu blev de väldigt för långt dehär så ska avsluta med att säga att jag ska njuta av dessa studiedagar nu :)
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0