boom boom pow

Tjaa!     Fick lite lust att skriva så slänger in ett inlägg om helgen :)   

Långhelg bjöds det ju på i helgen vilket var oerhört skönt!  Tog det bara lugnt torsdagen. På fredan mötte jag upp Ida på stan där vi skulle hitta en present till Carro och kika runt lite. Vi hittade en present och efter ett par timmar hämtade mamma oss och båda åkte hem till sig. Kvällen spenderades i hjulsbro hos adam hanberger med lite trevligt folk :) jättemysigt med gitarr, prat och skratt ute på altan! 

Lördagen var väldigt lugn innan jag började göra ordning mig inför kvällen. Det var nämligen dax för Carros födelsedagsparty!   Först var vi ett gäng tjejer som åt, sjöng och spelade ölspelet osv. Runt nio började killarna komma och det blev dans och sådär :) kvällen blev jättekul iaf! tack Carro!  efter festen åkte jag med linnea till lambohov där jag spenderade natten :)

Söndag var det match mot malmslätt som gällde. Va väl inte piggast då men matchen slutade iaf 8-1 till oss. Resten av dagen bestod av hemskt pluggg inför historia provet vi hade igår.  Igår slutade vi direkt efter provet klockan 10 men stannade kvar ett tag för att fixa lite. Väl hemma la jag mig vid poolen och solade lite i det grymt härligta vädret! Vid halv sex var det samling för ännu en fotbollsmatch. Denna gång mot derby och matchen slutade 3-1 till oss :) 

Om dagen idag finns det inget spec o säga. Hade sovmorgon sen slutade vi tidigt vilket vi iofs gör varje dag nu men de va skönt. Stannade o åt glass på bosses med Timmy och Henrik innan jag åkte hem. Resten av dagen har jag fixat lite plugg sen slappat. Imorgon väntar 3 timmar långt nationellt spanska prov. Skjut mig!

Nu blev de långt här men hörs då :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0