Torsdag

Idag gick jag upp kvart i sju, ringde och sjukanmälde sen somna jag om i sängen till elva. Sjukt skönt! Är väl inte helt frisk men jag ska väl inte överdriva med o säga att jag är supersjuk heller. Två lektioner idag kändes iaf väldigt onödigt, vilket det även gör imorgon så får la se hur de blir då. Ska ju bli superväder i helgen så kanske stannar hemma imorgon och njuter i solen :)

Det värsta är att jag inte kan ligga och ta de lugnt för hela dagen kommer beståv av geografiplugg. Kul kul kul! en uppsats som ska va inlämnad 00.00 inatt och jag har väl halva kvar?   fastnat totalt och kommer ingen vart.. får snart panikångest.    Men efter denhär är de inga större saker kvar i skolan kan man väl säga så de är bara att njuta när den är klar :)  

Hörs sen kanske! Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0