Sjukligt

Helgen slutade med en rejäl förskylning och halsont. Inte så kul men helgen har varit lyckad ändå :)  Matchen idag var kanske inte så smart att vara med på då jag fick en detaljerad beskrivning av moster om hur farligt det är att anstränga sig med halsont men hallå, första matchen ville man inte missa! var svimmfärdig på planen så min insatts kunde vart bättre men matchen slutade iaf med vinst, 3-0 :) 

Imorgon stannar Denise hemma i sin säng, blir ganska skönt även om jag tröttnat lite på att va hemma själv.. Har vart hemma hela dagen ensam om man räknar bort den tid jag va på matchen. Pappa i Prag , mamma och lillebror på hockeycup i stockholm = denise (sjuk) ensam hemma = sällskapssjuk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Även kommit en helt ny sida samla ihop till Make up store och H&M helt gratis där med



http://gratisgratis.nu/?t=195

2009-03-30 @ 13:56:58
Postat av: carro borg

sötis denise!

2009-04-05 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0