Söndag- natt

Jag älskar geografiarbeten. Har minst två sidor kvar att skriva och klockan börjar närma sig tolv men jag ska väl inte klaga för jag har bara mig själv att skylla.. Fast iofs så kan de ju va lite mysigt med nattarbete..

Imorgon ska jag stå på ett par skridskor på idrotten , de blir en upplevelse. haha . Sen på kvällen ska jag inleda en ny stor uppsats som ska va klar på onsdag, tjuho va kul. längtar verkligen!!

Nu ska jag iaf gå ner och äta ngt bara för att komma iväg från datorn en stund . By the way så är jag helt fast vid oth. säsong 1 avsnitt 18 är jag på, efter eller vad?
hejdåå

Kommentarer
Postat av: Anonym

FNISSSSSSSSS PLUGGNATTEN

2009-03-02 @ 00:36:48
Postat av: Denise

Hej Martin, jag vet att de är du..

2009-03-02 @ 00:38:38
Postat av: Anonym

One Tree Hill, underbart <3

2009-03-02 @ 08:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0