Helg

Nu är det slut på helgen men den har varit braa :)  Fredags gick jag på stan med Natti sen drog vi på fest hos Alex i Johannelund. De va trevligt och efter,för min del, käk i branskens bro med alex o bello kom vi hem till Natti klockan fem.  Efter att ha sovit ca tre timmar vaknade vi klockan nio, gick på en promenad och pratade om gårkvällen. Jag åkte hem ganska tidigt o var hemma ett tag, åkte o hälsa på våran hund som ska ha valpar, sedan åkte jag efter lite ändrade planer vid sjutiden tillbaka Natti . Där stannade jag ett par timmar men åkte sedan vidare till lambo o spenderade natten där :)  Idag skulle jag målat om mitt rum men efter att ha städat rummet o fixat ett annat rum lite så slocknade jag i min säng i tre timmar och de blev lite sent. Nu kollar jag på sanningens ögonblick och skämms för hennes skull. Jag skulle aldrig ställa upp i dedär programmet.  Ciaoo


ganska söt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0