090314

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar i repeat på en bra låt. Igår spenderades kvällen med biljard och bio. Konstaterade att jag behöver träna mer på biljard och att filmen "fredag den trettonde" inte var ngt vidare bra, bara lustig. Okej visst jag blunda lite men de va ju en skräckfilm och jag såg faktiskt så mkt att jag kan konstatera att den var lustig.

Tur som bara den att jag fick igång mitt internet utan att jag ens vet hur jag gjorde. Det har inte funkat på ca tre dagar och det har vart personer som vart här och försökt fixa't men utan resultat. Denise fixa't med resultat om man säger så då.

Kvällen är ganska oplanerad. Måste börja med att laga mat. kämpigt.
c yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0