wow



Har nu under någon timma varvat mellan att städa rummet, sitta framför datorn och packa inför imorgon. Jag kan inte packa, hatar att packa, packar alltid fel. För tillfället sitter jag o kollar på youtube klippet här ovan och önskar att jag kunde dansa minst hälften så bra. fan va kul de ser ut!!

Imorgon ska jag åka alla karuseller på lisset, de ser jag fram emot även jag har en liten rädsla i kroppen för karuseller. Man har ju hört om allt som hänt på senaste. Jag får väl fortsätta att tänka " det händer inte mig" så ska det nog gå toppen! Funderar på att utmana mina medåkare om vem som vinner på mest godishjul. jag måste ju få ha tur ngn gång och eftersom jag aldrig vunnit innan kanske det blir just imorgon!?
Önska mig lycka till och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0