öland längtan

Halloj :) Frida ligger i sängen brevid mig och sover. Hon har sovit hur länge som hellst nu men jag vill inte väcka ju :) sociala vi är! båda somnade vid halv fem tiden och jag vaknade för ca 50 min medans sömntutan ligger kvar. äschdå.
 
Har ju inte skrivit sen vi åkte till gbg men kan lova er att de va hur kul och mysigt som hellst där! två dagar på liseberg, lite shopping och eget rum med älskling på hotell :)   Nu i helgen har det inte hänt spec mkt mer än att jag sov hos fridaj lör-sön. Vi laga mat, kolla på urkass film,åt godis och bara prata. länge sen man träffa henne så de va heltrevligt!! :D  Nu går jag bara o väntar på att de ska bli söndag känns de som för då drar jag och familjen nämligen till Öland. Sen på torsdagen där drar jag över till kalmar för cup :D nice nice nice

hörs väl innan söndag kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0