Hemma

 Nu är jag hemma i linköping igen. Eller jag var det egentligen hemma redan i söndagskväll men hoppade direkt av i lambohov hos älskling som jag inte träffat på över två veckor. underbart att träffa honom igen! Där sov jag och igår va jag med honom en stund på jobbet innan jag åkte hem för att göra ordning mig. Vi åkte sedan o såg Harry potter på bio. Hade inga förväntningar på den filmen så jag blev varken besviken eller överraskad. Vi sov sedan här och idag har jag inte gjort någonting mer än sovit ut.

Cupen som vi va på i helgen var jätterolig! Dock hade vi otur i gruppspelet och kom inte vidare till final efter att de tre topplagen hade samma poäng men vi som var ett av de hade sämst målskillnad.. riktigt surt men vi slutade som trea iaf. Orättvist när vi faktiskt slog de som vann!   Innan cupen va jag ju på Öland. Det var ingen höjdare direkt då det inte var så bra väder mer än någon dag men öland är alltid mysigt i sig så det var okej ändå. 

Det sista av lovet är ganska oplanerat, jag tar det som det kommer. Det lutar dock åt liseberg på lördag och sen hoppas jag på utomlandsresa sista veckan!  Jobba borde jag göra med.. jag som skulle jobba tre veckor i sommar men har inte ens börjat, bra. Imorgon blir det en sväng på stan iaf :)

Bilder från cupen lär komma snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0