Skolångest

Okej, nu är hela familjen hemma igen och om de är någon som är extremt nöjd så är det min hund.. Fakta om rymden , sjöar hit och dit går inte in i mitt huvud idag , det är liksom mer än vad jag känner att jag ens behöver veta för att komma genom mitt liv. Sovit har jag gjort idag , sovit i mängder faktiskt för jag har försökt öppna dendär äckliga naturboken med en ful groda på hur många ggr som hellst vilket har lett till att jag har slocknat. Great! det får gå som det går på torsdag, jag har annat i mitt huvud helt enkelt.

Min spelningslista har varit grym idag måste jag avsluta med att säga . Eller nej det får inte bli det sista, ska säga att det blir kul att träffa Jossan imorgon . Hon är liksom en sånn männsiska man inte kan ha tråkigt med, en sån människa som kan göra allt helt oväntat, hon är grym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0