I'll stand by my belief

Nej det har tyvärr inte lyckats bli särskilt mkt pluggande idag inte , har mest strosat runt här hemma och sen promenaden då då. Det har varit väldigt skönt att vara ensam hemma, men det räcker med en dag sen blir det långtråkigt.  Mamma kom hem för någon timma sen så vi har nu ätit och sitter och kollar på filmen 13 snart 30 som går på 3an nu. Helt okej film, men inte mer .. 

Imorgon , sista dagen på jullovet, måste jag plugga då, har stoort läxförhör på torsdag plus en lång idrottsuppsats som ska vara inne nästa måndag. maby too much information? men iaf så tror jag att vårat underbara vårtermins schema kommer hjälpa mig en hel del att klara denna termin :) hösten/vintern har varit hemsk men allt !

Resten av kvällen ska jag sitta här framför min dator med tvn i bakrunden, de ni. Har förresten kommit på att de låter som att jag är jätteintresserad av hockeyn så ska förklara de. Jag tycker inte de är så kul att kolla på hockey egentligen om man inte känner ngn vill säga.. men när sverige spelar kollar jag oftast ändå och jag måste säga att de yngre har varit roliga att följa, just därför ska jag eventuellt kolla även ikväll om jag inte somnar dårå.

I trust you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0