Studiedag

Gårkvällen blev väldigt lyckad och de va väldigt roligt att det blev så många :)  Bowling på nya stället vid ån sen käk på ming då, nice.   Efter vi ätit tog jag, henrik, jossan, timmy och annie bussen hem till annie. Vi skulle kolla på film men de krångla massor först så vi satt och snacka länge. När filmen väl var igång sen så orkade vi bara se halva eftersom den va så lång och seg. Då började vi prata igen och bara tog det lugnt. Natten blev lång och tror inte att vi somnade innan fem . Mina sängkamrater ville inte sova direkt.. men de va kul ;)

Idag vaknade vi vid elvatiden. Efter att vi ätit frukost, spelat kort, gjort ordning oss osv så tog vi bussen in till stan. Annie, jag och timmy gick på stan ett tag. När timmy åkte mötte vi Natti och Frida och de följde med oss och åt.
Efteråt har jag suttit väldigt länge i en frisörstol , segt och är inte ens nöjd. suck

Har ngra bilder från bowlingen, bättre än inget.
Fick inte med alla på kort men jag hoppas att fler har bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0