Måndag

Gårdagen var trevlig med Joakim och Linus som kom hit och verkligen piggade upp mig. Vi kollade film, lagade mat, spelade innebandy, spelade vanligt sällskaps spel och bara hade allmänt slappt . Eftersom det blev ganska sent inatt så sov jag ut här hemma helt ensam i huset, eller nej jag har ju då min hund. Resten av min familj åkte nämligen iväg igår morse till uppsala för min lillebror spelar cup där. Jag valde att stanna hemma för att jag inte riktigt kände för att åka upp , sen måste jag plugga .. Så nu ska jag gå ut på promenad för att sedan orka en pluggdag , ikväll blir de (ändrade planer!) mor och dottermys eftersom mamma kommer hem ikväll. Matchen ska jag försöka orka titta lite på även att de är tråkigt att kolla själv! Det kommer vara jobbigt att vända tillbaka på dygnet när skolan börjar känner jag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0