Träning

Dagen har gått väldigt fort idag faktiskt! Skola med naturprovet , hm det gick nog skapligt för att inte pluggat så mkt. Efter gick jag och Simone in till stan för båda väntade på personer som vi senare skulle träna med. Jag väntade då på Frida som kom vid kvart över fyra ungefär. Vi gick då för att ta ut pengar men så står det att det tekniskt fel när fridas minneslappen kommer ur automaten. V provade då igen eftersom det borde funka och då står det att hon inte har tillräckligt med pengar, alltså så hade pengarna dragits men inte kommit ur automaten'! Skummt, men på swedbank sa dom att det gick och ordna som tur var. Aja det blev lite jobbigt där ett tag eftersom andra automater inte heller funkade när jag skulle ta ut så att frida kunde låna pengar , men tillsist löste det sig och vi gick och träna..  Vi anmälde oss till pass och fy satan , jag har verkligen ingen kordination alls för det var pinsamt så dålig jag var. En rejäl träiningsvärk är det vad som kommer kännas imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0