Skola

Okej, helt missat inlägget som timmy lyckats skriva i skolan när jag var borta från min dator .

Det kändes som att provet gick hyffsat idag men det kan vara massor av fel ändå. Efter provet hade vi bara svenska då timmy och jag gör ett arbete som inte går spec bra kan jag ju säga.  Men efter den lektionen , 11.50 , gick jag och jossan till stan lite snabbt. Där var vi inte alls länge för jag tog sen bussen vid ett .  Mötte upp min lillebror vid vägen och vi gick hem tillsammans. Nu har vi gjort pannkakor och snart ska jag bädda ner mig i sängen för att sova och eventuellt kolla film om jag nu lyckas att ladda ner någon bra.  Det märks !
Ha de fint . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0