Hemma

Sådär , hemma igen efter en sjungandes promenad från bussen. Nu sitter jag med tre saker, mat, dator och plugg. Historiaprov imorgon och eftersom jag inte läst mer än tre sidor än kommer jag att få sitta ungefär halva natten, men de är lugnt , jag är liksom van.. Men ändå tänker jag klockan åtta befinna mig på fotbollsplanen i ryd, kommer bli nice. Träffa frida där med, kan ju inte bli mycket bättre!

Förresten igår kväll kom jag på ngt jag är riktigt urkass på, så pinsamt . Frida & jossan vet vad jag pratar om, hah

måste plugga lite nu, hörs

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är inte urkass, du är bäst! <3 :)

2009-01-28 @ 19:06:24
Postat av: Denise

Hah, men du fattar vad jag menar hoppas jag ;)

2009-01-28 @ 22:27:49
Postat av: Josefin

Jag fattar ;)haha men du det finns ju pinsammare och värre saker om man säger så, det kan jag bevittna.. Du fattar vad jag menar.. Men du kommer aldrig kunna slå det! (för SÅ pinsamt var det) ;)

2009-01-30 @ 15:38:08
Postat av: Denise

HAHAHA, nej jag slår nog aldrig dig Jossan!! Jag lider med dig på torsdag hörrö ;)

2009-01-31 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0