Helg

snabb sammanfattning: Igår åkte jag iväg till skolan för två sega lektioner. Efteråt gick jag och Annie på stan och jag köpte mig en klänning :) Vid sextiden åkte jag till Lambohov efter att ha varit hemma och sovit en stund.

Eftersom jag kom hem rätt sent inatt så sov jag länge idag, vilket jag inte gjort på evigheter känns det som. Gick upp när Carro ringde och frågade ifall jag ville åka till ikano och självklart ville jag de :) Så vid två var vi ute på ikano och gick runt lite i affärerna. Nu sitter jag här och får se var kvällen leder. Jag tror de lutar mot en hemmakväll :)

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0