Fredagkväll

Mitt engelskatal gick väl inte bäst direkt, nervositet tog över endel men äch skönt att ha de överstökat ;)

Kvällen igår blev precis som jag trodde, alltså mkt bra :) kort sammanfattning ; Jag kom till Annie vid halv sex tiden. Då låg jossan, timmy, alex och annie redan i bubbelbadet så de va bara o byta om och hoppa ner. Vi bubbla och basta i några timmar innan vi började göra ordning oss. När vi var klara hade annies pappa fixat god mat till oss.  Efter maten , vid tiotiden, åkte vi alla till lambohov på en lokalfest :) Festen ballade ur efter ett tag så alla drog hem..  Dock stannade jag , timmy, alex och sen ngra till för att städa lite. Alex var nämligen inblandad i de eftersom hans bror var med o höll i festen men efter ändrade planer drog jag och timmy hem till honom.

Bilder från kvällen kan komma senare :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0