Bowling, käk och övernattning



Dagen började med en helt vanlig skoldag. Vid ett gick jag och timmy för att boka bowlingbanor tills ikväll. Sedan gick vi runt på stan ett tag och mötte även upp Annie :) Timmy tog då bussen hem men jag och annie gick vidare och jag handlade faktiskt endel. Två linnen , två tröjor och min efterlängtade parfym !
Vid halv fyra tog jag bussen till gymmet , möte upp elin och vi gick på pass :) Tråkigt pass men lite gav de väl hoppas jag eftersom jag missar träningen ikväll vilket är väldigt suurt eftersom de är i ryd..

Nu ska jag straxt börja göra ordning mig. För som ni kanske förstod ska jag spela bowling och även ut och käka med ungefär halva klassen ikväll :)  de ska bli riktigt trevligt!   Efteråt åker jag och ett par stycken hem till annie, myser med film och så för att sedan sova där :)   

Imorgon ska jag färga håret , neervöst .

Ha en bra kväll & studiedag  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0