23.00

Godkväll . Nu sitter jag här , har precis översatt min nyhet från svenska till engelska med hjälp av min moster och vill nu bara sova. MEN nej, denise ska nu trycka in hela texten i skallen också. Det blir en lång natt dehär känner jag, eller så somnar jag kanske snart och kollar på pappret hela redovisningen imorgon . Vad är bäst och mest värt egentligen?

Dagen har iaf varit bra. Efter skolan gick jag annie, jossan, timmy och alex till stan o käkade pizza. Vi satt nog på five tastes i två timmar och bara pratade efter att vi ätit upp maten. Prat om allt mellan himmel och jord vilket ledde till riktigt roliga ämnen och samtal ! Efter det blev det en snabb runda på stan. Jag blev lite senare hämtad av pappa , åkte hem och vände typ eftersom jag nästan direkt åkte till gymmet. Där mötte jag upp Frida och vi gick på pass :)






Det ser ut att bli en mycket bra kväll imorgon !!
Nu ska Denise plugga , Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0