EGYPTEN


Nu har jag vart här hemma ngra timmar efter att ha smitit tidigare från en jobbig spanska föreläsning. Är nästan klar med packningen.. nu vill jag bara sova, men borde inte först typ kl 9 eftersom de förstör hela dygnet annars. men kl 8 kmr denise va super pigg..

Ja för er som inte redan vet så packar jag eftersom jag inatt lämnar Linköping och drar upp till Stockholm, arlanda. Från arlanda åker jag sedan tidigt imorgon bitti till Egypten där jag förhoppningsvis njuter av sol och bad i en vecka.( Måste va bra väder!!!) Jag börjar få resfeber och är till och med lite flygrädd. Har aldrig vart de innan men resan till tunisien med massor av luftgropar skrämde livet ur mig! Men äh, de är farligare att åka bil än flyg så jag tror de ska gå bra. Ifall att det inte gör de så kan ni ju tänka på mig ibland och komma på min begravning. nej , va larvig jag är, klart jag klarar mig :)

Nu till annat. Något jag saknar i min packning är solglasögon! Jag hatar att jag ser ut som ett mongo i solglasögon när de flesta andra till och med kan bli såå mkt snyggare i det, vad fan har jag för huvud egentligen.
Jag stör mig på alla som ser så perfekta ut och kan allt. Jag vill med va en sån person.

http://www.ving.se/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=2390&marketUnit=VS vårat hotellll

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman du är en sånn person själv haha ;D alldelles perfekt :) <3 för den delen resan kommer gå as bra! aviiiss! kul att va hemma i minus grader.. Bli inte alldelles för brun nu för då kan jag inte ses med dig lär ju se ut som värsta liket ännu värre än nu asså haha xD (A) <333

2009-02-11 @ 19:13:55
Postat av: Denise

Nej du är perfekt sandris och säkert assnygg i solglasögon , hah :)! Jaa men du får de med bra i sverige med me lov och minusgrader ;) Jag kmr inte bli brun så de är hellugnt att vi träffas vet du :D <33

2009-02-11 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0