090221

En stor del av kvällen har jag pratat med Frida i telefonen om allting. Saknat henne lite för mkt när båda har vart borta. Längtar tills måndags träningen då jag får träffa na :)  Imorgon lämnar min pappa sverige och ska va borta en månad.. Detta betyder tidiga mornar och cykel, kul!! Lovet gick väldigt fort även denna gång. Men man kan ju snart börja räkna ner till det bästa lovet, eller hur ?!

Huvudvärken vägrar lämna mitt huvud. Imorgon ska jag sova väldigt väldigt länge i min älskade säng. Imorgon ska jag även kolla på egyptenbilderna från kameran, hoppas på ngn fin bild iaf. Imorgon vill jag även gå o se en film på bio. Kommer inte på vad den heter, men de sägs vara en gråtfilm. Nice
Rörigt inlägg men skyller på huvudvärken. Hejdå


här skulle jag vilja stå nu och veta att jag har ett långt och
härligt sommarlov framför mig..  titta bara hur nöjd jag ser ut, hah

Kommentarer
Postat av: Friduuuu

saknar diiig babe <3

2009-02-22 @ 10:28:46
URL: http://fridalindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0