Tack för mig, hej

Bloggen vill inte som jag vill idag, inget verkar vilja de iofs. Lägger ner dehär med designskiten nu.. Jag blir bara mer och mer förbannad . tre djupa andetag. Jag ska snart gå o lägga mig. Jag har inte sovit ngt på eftermiddan, starkt för att vara jag! (Y)

Imorgon vill jag shoppa, jag ska shoppa.   Jag ska köpa mig en kamera, men jag har inte riktigt de pengarna kanske. eller jag vet inte för jag förstår inte var mina julklappspengar har försvunnit? De blir nog lite annat krimskrams köpt ändå, sånna saker som gör en på glatt humör. Kanske tar jag en runda tillbaka till stan och lämnar tillbaka de dagen efter, men då var man ju ändå lycklig ett tag. Sen blir man också lycklig när man får pengarna tillbaka i handen, ja ni fattar grejen. Jag är bra på o lämna tillbaka saker, jag lovar. Jag vill förresten ha massor av skor, sommarskor. Men jag behöver ju verkligen en kamera, jag måste ha en kamera innan 12 februari... Jag ska va snäll mot pappa. Inte försova mig så förskräckligt och spela så hög musik som idag, nej ska sluta opp med de nu. Lite snälla kommentarer och städa lite extra kan med fungera.. de märks! oseriöst   Sov gott people

Kommentarer
Postat av: //gabriel

Haha, sluta komma sent? DU ÄR I TID VARJE DAG;)

2009-02-04 @ 17:10:23
Postat av: Denise

Men jag försover mig så att jag missar bussen. Då måste pappa alltid köra mig till skolan serrö ;)

2009-02-04 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0