Besvikelse

Skolan fungerade ungefär som vanlig onsdag idag då. Onsdag är den absolut värsta dagen på veckan när det gäller lektioner. Spanska och engelska efter lunch är förklaringen på denna hemska dag. Sandra och jag lyckades boka in en tid hos syv imorgon på spanska lektionen, och nejnej det var verkligen inte med flit liksom..

Jag orkade inte gå till stan idag. Jag hade verkligen ingen ork eller lust så kom fram till att jag tar de på fredag istället :) 

När jag kommer hem så ringer jag frida eftersom jag va inställd på träning i ryd ikväll och vi brukar åka tillsammans dit. Men när jag ringer så förklarar hon för mig att det är löpträning kl 6 istället för ryd.. hej besviken..  då gick jag o la mig en stund innan jag klockan 6 var i tallboda redo för en löprunda och intervaller, woho.

Nu sådär efteråt känns de bra iaf . Ska försöka komma igång med plugget nu. Jag förstår inte hur vi kunde välja att arbeta med detta... usch. Men redovisning på fredag är det som gäller oavset om vi har börjat eller inte, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0