HELG

Nu är det då sista dagen på helgen igen men det gör inte så mkt eftersom det väntas sporlov nu känner jag :)

Min helg har varit väldigt bra. I fredags kväll, efter ett hårt träningspass, så åkte jag till Lambohov :) Kom hem därifrån igårkväll och drog mig direkt bort till Linus där även Joakim och Carro var :) Vi såg filmen " nyckeln till frihet" som jag rekommenderar starkt, väldigt bra film!

Nu ligger jag här i min säng med datorn i knät och tvn står på i bakrunden. Har lite ångest över att jag tog sovmorgon idag då jag alltså hoppade över träningen men tror att jag ska åka till friskis och gå på pass senare istället. Men jag tror även att det blir bio senare :) mys

so far so good, PUSS


Kommentarer
Postat av: friids

puuusssss :)

2009-02-08 @ 14:26:42
URL: http://fridalindstroom.blogg.se/
Postat av: Denise

haha puss <3

2009-02-08 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0