Hejdå!

Nu drar vi om några få timmar iväg mot stockholm och flyget går som sagt sedan vid 8 imorgon bitti. Har inte riktigt förstått att jag snart befinner mig i egypten men är ändå nervös och otroligt nöjd över att få komma iväg till värme :)  Har laddat upp mobilen med bra musik för att klara flygresan. Tänker inte ta med mig något som har med skolan att göra på denna resa vilket är lite ovanligt men de blir ju så när man åker på lov. (vilket vi inte annars har gjort) Eller förresten , en engelska bok som ska vara utläst efter lovet ska jag läsa på stranden men de är inte så farligt ju.. 

Ha ett jättebra sportlov nu. Jag kmr hem sent
nästa torsdag tror jag så de blir lite lov här hemma med :)
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0