Glass i stora lass

Vad ska jag bli när jag blir stor? Helt seriöst så känns det som att de val jag gör nu kommer påverka resten av mitt liv, men jag hoppas verkligen att de inte stämmer. Jag ska nämligen välja inriktning, iv-val och hela köret nu.. Jag förstår ingenting om jag ska vara ärlig , de är olika perioder , poäng och sånt hit o dit ?  Sandra och jag ska boka upp en tid hos syo och reda ut allt dehär känner jag.

Idag skulle jag tränat men på vägen till skolan kom jag på att jag glömt mitt gymkort. Men sen visade det sig även att jag va tvungen att plugga massor så de va ju en bättre anledning men ändå surt när jag packat och släpat med mig alla träningskläderna. De får knappt plats i skåpet heller. Ska träna resten av veckan istället har jag bestämmt mig för och även sluta äta så förbannat mkt godis, kakor, bullar, glass och ja ni förstår..

Nu ska jag därför fira min pluggdag med ännu lite mer glass, ha en bra dag!

 
Lyssna på låten . Den är tillägnad sandra så hon blir nöjd :)
eftersom hon o gabbe har sjungit den typ flera skoldagar nu så har den liksom fastnat på hjärnan..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw gumman hahah xD Hello world! nananna Säg nånn som inte sjöng på den idag? haha (A) Puss söötiiis <3

2009-02-04 @ 17:01:57
Postat av: Denise

Hahha, alla sjunger på den ;)dittttt fel

2009-02-04 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0