Home sweet home

Jag har hållt mig hemma från skolan de två senaste dagarna. Har inte riktigt kunna sova om nätterna så har vart hemma och sovit mest men även tillbringat mycket tid framför tvn. Det har behövts för mig känner jag men imorgon ska jag pallra mig till skolan i vilket fall. Måste göra en redovisning på engelskan (hatar det..) och så är det ett italenskaprov som ska skrivas.  Efter imorgon är det tre prov kvar sen är det jullov, underbart :)

Ikväll ska jag få hit min pojkvän för myskväll och pluggkväll.. bra på tvn är det ju med :) Så det ska nog bli en bra kväll trots plugg.

Ska bege mig till sängen igen och försöka trycka in lite italenskaglosor i huvudet nu! Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0