Du får mig att le som ingen annan kan

Hallå där! Trevligt med snö nu eller hur, hoppas de håller i sig till julafton bara :) 

Igår spenderade jag eftermiddagen på stan med frida. Det var julklappsshopping som gällde men de gick inget vidare för min del och kom bara hem med en julklapp. Jag tyckte de va lite roligare att kolla efter kläder till mig själv.. För fridas del gick det iaf lite bättre och kom hem med någon klapp mer :) roligaste händelsen igår var när vi satt på fiket vid hemköp och hon som jobbade där fick psykutbrott på en som skulle handla av henne. orkar inte förklara men gud va vi skratta.

Idag åkte jag in till skolan för en timmas filosofilektion. Kändes inte riktigt värt det men var tvungen att fixa lite i skolan o sådär. Jag och Timmy gick sedan in till stan för att leta julklappar. Inte heller denna dag ledde till speciellt många julklappar men en åt Timmy hitta jag iaf :) Vi åkte sedan hem till honom och mös framför tv innan jag blev hämtad av mamma. Nu ska jag snart äta och sedan invänta paradise hotel.

Imorgon har jag åter igen bara en lektion men ska se om det går bra bussar som passar in annars tar jag troligtvis lång sovmorgon. Åker dock in till stan lite senare för att fixa lite saker inför kvällen. För imorgon är då äntligen tomtefesten vilket ska bli gryymt kul! Förfest hos adam med nästan hela klassen och sedan fortsätter kvällen på plaza. Jättetaggad nu :) 

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0