091229

Gårdagen spenderades med hjärtat hemma hos honom. Mys för hela slanten. På kvällen åkte vi in till stan och såg paranormal activity. Inget att rekommendera om man ska sova ensam hemma mycket :) Idag har vi inte gjort alls mkt än tagit det lugnt, spelat tvspel, lagat mat o sådär.

Vid fyratiden hämtade mamma mig och vi åkte ut till ikano. Där spenderade jag pengar som vanligt. Köptes smink, kläder och en bok. Vet inte vad som slog mig när jag köpte boken men har fått för mig att läsa den eftersom många säger att den är bra. Var nog första boken jag köpt själv för mina egna pengar, faktiskt.
Imorgon blir det stan igen. Tittat ut en tröja och en kjol som måste inhandlas. Håller tummarna för att kjolen finns kvar bara. Min familj lämnar mig imorgonbitti och är borta fram tills fredag så Timmy ska hålla mig sällskap. På torsdag blir det nyår först här hemma ett par stycken sen drar vi förmodligen på fest. Har inte riktigt spikat planerna än. Nyår är överskattat, så är det bara. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0