22 december

Godkväll :)

Dagarna på lovet går så otoligt fort tyvärr trots att jag inte gjort något speciellt. Igår va jag nästan hela dagen ute i tornby och handlade de sista julklapparna med mamma. Så nu är jag alltså helt klar, eller jag och jag egentligen. De är stackars mamma som har fått betala alla julklappar som är från mig och min lillebror, förutom sin egen då. haha. Vid sex mötte jag upp Jossan utanför sf och vid halv sju satt vi i salongen och såg på luftslottet som sprängdes. Den tredje filmen var precis lika bra som de två första om inte snäppet bättre, jag vet inte. Synd att det inte finns fler efterföljare i alla fall.

Idag har jag bara varit hemma. Har bakat pepparkakor med lillebror och skrivit/målat med glasyr på dem vilket tog ett bra tag. Resten av dagen har jag bara städat mitt rum, slagit in alla paket vilket också tog ett bra tag. Det var kul att slå in de två första men sen blev det riktigt långtråkigt. Sedan har kvällen spenderats framför tvn med bror. Seg dag med andra ord.

Imorgon drar vi till farmor och farfar i hultsfred och stannar där tillsammans med släkten på pappas sida till fredag morgon om jag inte minns fel.
God jul ♥


Kommentarer
Postat av: SOFIE

min farfar och farmor bor oxå i hultsfred! haha inte så intressant kanske men tyckte de va lite kul xD

2009-12-24 @ 12:20:43
Postat av: Denise

Haha, jag såg fakiskt nyss din uppdatering på facebook o kommenterade den! faktiskt så har lina i våran klass morfar och mormor där om jag inte är helt ute o cyklar. komiskt att alla tre har släkt där, lilla hålan hultsfred liksom ! ;)

2009-12-25 @ 23:06:10
Postat av: Sofie

jah va bra ;D jaha ! :O haha världen är liten ;) alla känner ju typ alla i hultsfred xD

2009-12-26 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0