denise&frida-dag

Ja ni, en riktigt denise&frida-dag har det verkligen varit och jag är helnöjd, gillart starkt! Vid tolv kom frida hit och vi fick skjuss in av min morbror in till stan. Det slutade med att vi köpt något i inprincip varje affär vi vart inne i vilket var väldigt kul! allt på rean faktiskt. För mig blev det ett par klackskor, massa underkläder och ett läppglans.

Vid femtiden åkte vi till ryd efter att ha fettat oss på mcdonalds. För vårat lag gick det jättebra de tre första matcherna och gick som segrare från gruppspelet. Men sen i kvarten tog det slut tyvärr. Nu på kvällen har jag tagit det lugnt ett tag och kollat på hockeyn med pappa. Lite senare blev det nattpromenad med frida så kom hem nyss.

Har dragit på mig en jobbig förkylning som måste bort så ska lägga mig straxt. Idag kom Timmy hem från egypten så ska träffa han imorgon :) GODNATTPUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

you and me <3

2009-12-30 @ 21:20:31
URL: http://fridalindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0