2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget speciellt nyårslöfte vad jag minns. I så fall höll jag det inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Min vovve
5. Vilka länder besökte du? Egypten, grekland 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13/3
8. Vad var din största framgång 2009? att jag ens orkat med skolan ser jag som en framgång
9. Största misstaget? Ångrar inte något direkt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inget allvarligt
11. Bästa köpet? svårt att välja en sak
12. Vad spenderade du mest pengar på? helt klart kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Självklart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? rap das armas,  I know you want me, womanizer, when it was good, osv osv
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lite gladare kanske. svårt att säga?
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat, pluggat, umgåts
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sovit mindre, suttit framför datorn,
18. Hur tillbringade du julen? Med släkt och familj
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? ensam mamma söker, mammas pojkar och paradise hotel
21. Bästa boken du läste i år? ingen 
22. Största musikaliska upptäckten? ehh vet ej
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? högtalare till datorn, pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?  njae tror jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va i skolan på dagen och firade med familjen på eftermiddagen. Sen kom timmy och sov här.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? svart, vitt, jeans 
29. Vad fick dig att må bra? familj vänner pojkvän
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? finns ett par stycken
32. De bästa nya människorna du träffade? vet inte riktigt


Fan vilken tråkig lista, men vill önska er en GOD FORTSÄTTNING :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0