091226

Nu är jul 2009 helt över även för mig. Firade både på självaste julafton och sedan idag. På julafton hos farmor och farfar med pappas sida av släkten och sedan här hemma idag med mammas sida av släkten. Har fått hur mycket bra julklappar som hellst och är oerhört nöjd :) Nöjdare än vad jag har vart på flera år faktiskt om jag tänker efter när det gäller julklapps-fronten.

Dagen har ju spenderats med halva släkten då som stannar över tills imorgon. Vi har öppnat paket, kört paketleken osv. Jättemysigt, gillar verkligen min släkt :) Ägnade en timma på kvällen för att gå en runda med frida, vilket va behövligt efter allt julgodis. Men fick ju faktiskt ett gymkort i julklapp så där blir det stenhård träning efter nyår kan jag lova! Har mina mål inför sommaren.

Imorgon blir det mellandagsreas-shopping med frida. Ska bränna endel pengar som jag fick nu i julklapp men ska lägga undan mkt av pengarna faktiskt. försöka iaf. Kvällen kanske vi ska spendera i fotbollshallen o kolla på hälften av vårat kära lag som spelar fotbollscup. Vi själva är dock året för gamla för att få medverka.

Godnatt!


(Mkt gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0