090818

Okej nu är jag back on track igen. Alltså är jag hemma och har börjat skolan. Är hemma snäppet brunare och blondare men faktiskt snäppet tröttare. Ja, jag borde väl va utvilad efter en vecka med inprincip endast sol och bad men den sena och långa hemresan utan sömn tog kål på mig. Veckan på Rhodos har det iaf vart helt underbar med ca 35 grader och klarblå himmel varje dag.  Kom hem igår morse, sov en stund innan jag åkte i till stan o träffa Timmy :) Vi skulle kolla skolgrejer o väska men de blev inte så mkt så vi drog o åt istället. Efter åkte vi hem till honom och vid sextiden åkte jag för o träna.  

Idag klockan två var man då tillbaka på katedralskolan för ännu ett år. Känner på mig att det blir ett extremt jobbigt år med ett hemskt schema men det är bara att stå ut.  Det va kul o träffa klassen igen iaf! Efter drog vi ett par stycket till steves för att käka. Möte senare upp mamma och handlade lite kläder. Nu ska jag gå ut o möta Frida för en promenad :)

Bilder från Rhodos kommer i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0