Söndag

Fick inte huset för mig själv igår för jag följde med till mitt kära Hultsfred. Det är egentligen inget speciellt med Hultsfred som i inprincip har en rondell och en klädesaffär men för mig är det speciellt. Eftersom jag är född där, bodde där tills jag va ca 4 och min farmor och farfar bor där är det speciellt på något sett. Jag gillar den lilla hålan.  Igår va de hultsfredmarken så jag, pappa och Didrick åkte ner till farfar då farmor, mamma och pappas syster är på tjejmilen..  Vi gick lite på marknaden vilket inte är en höjdare då alla stånd har ungefär samma saker men 3 kartonger kokosbollar blev det köpt iaf. Senare på hemvägen hoppade jag av i Lambohov hos Timmy där jag spenderat natten. Idag har han match straxt så jag kom hem för en liten stund sen och ska eventuellt åka o kolla på min lillebrors fotbollsmatch om vädret tillåter. Dax o kolla på honom för första gången med hans nya lag känner jag.


Jag vill tillbaka till värmen och det enkla livet. Jag hatar dehär nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0